محافظت از سرمایه و نگهداری از ژل کت​​​​​​​

اجرای پولیش برای قایق آسان شده است​​​​​​​

کاربران حرفه ای به کمک پولیش های قایق منزرنا به صورت برنامه ریزی شده و اقتصادی کار خود را انجام می دهند. منزرنا با جدیدترین تکنولوژی های اجرای پولیش، از سازندگان قایق، کارخانه های کشتی سازی، مراکز بازسازی قایق، مراکز خدمات و تعمیرات و مشتریان جزء آگاه حمایت می کند. منزرنا به واسطه ترکیبات پولیش قایق که به طور ویژه برای ژل کوت ها طراحی شده اند، کاربر را به سرعت و با اطمینان در فرآیند اجرای پولیش راهنمایی می کند. که باعث صرفه جویی در هزینه و وقت گرانبهایتان می شود.

اثر متقاعدکننده روی تمام انواع ژل کت ها​​​​​​​

پولیش قایق برای تمام کاربردها​​​​​​​

چه برای ساخت قایق و چه برای اصلاح، مراقبت یا دیتلینگ قایق: منزرنا پولیش مناسب برای هر مرحله را ارائه می دهد. با استفاده از پولیش پاورکات 200 منزرنا با لایه برداری قوی، می تواند رنگ بدنه را اصلاح کند. برای داشتن یک تجربه موثر و درخشان، دیتیلینگ کاران قایق، قبل از اضافه کردن پوشش محافظ و ایجاد درخشندگی عالی روی بدنه قایق، با پولیش تک-مرحله ای، آن را صاف و صیقلی می کنند.

پاورکات 200

پولیش تک-مرحله ای ژل کت​​​​​​​

براق کننده ژل کت​​​​​​​

محافظت کننده ژل کت​​​​​​​

ترکیب پولیش حرفه ای قایق برای نتایج درخشان
​​​​​​​
خواه قایق تفریحی باشد یا تجاری، مراقبت منظم از آن یک امر مسلم است؛ نه تنها برای حفظ یک ظاهر خوب بلکه برای برای حفظ ارزش قایق! به همین دلیل است که منزرنا برند محبوب بین تمام حرفه ای های قایق از جمله شرکت های کشتی سازی، سازندگان، شرکت های کرایه دهنده، دیتیلینگ کاران، علاقمندان و فروشگاه های اصلاح رنگ قایق می باشد. پولیش های قایق ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های اجرای پولیش، ارزش وسیله نقلیه شما را حفظ نموده و از ژل کت در برابر تاثیرات محیطی محافظت می کنند. نمک، خاک، آهک، رشد و نمو گیاهان و اشعه UV نمی تواند به قایق شما آسیب وارد کنند. برنامه فوق العاده ما برای قایق ها، یک فرآیند اجرای عالی و کار موثر با مصرف میزان اندکی از مواد اولیه و زمان است

سبد خرید