نگاه کلی
فرآیند اجرای پولیش منزرنا​​​​​​​
با سیستم پولیشکاری تطبیق پذیر ما، تنها در 4 مرحله ساده به موفقیت دست یابید. علاوه بر پولیش های استاندارد قابل اطمینان ما، برنامه 4 مرحله ای گزینه های مختلفی را ارائه می دهد که شما را از طراحی قابل اطمینان و انعطاف پذیر خود متناسب با هدف خاص و خروجی دلخواه شما مطمئن می سازد. با پولیش های خودروی ما بهترین نتایج را در کمترین زمان ارائه می دهند، تجربه کنید. این پولیش ها به لطف جدیدترین تکنولوژِی های پولیشکاری، محافظت بالایی را امکانپذیر ساخته و ارزش خودروی شما را حفظ می کنند. به همین دلیل پولیش های حرفه ای خودروی ما برای حرفه ای ها ارزشمند بوده و به طور گسترده ای مورد استفاده آنها قرار می گیرد.​​​​​​​

مرحله4
محافظت
آبگریزکننده های منزرنا محافظت طولانی مدتی را ارائه می دهند.برای داشتن پوشش نهایی محافظت شده و به طور قابل ملاحظه ای صافتر همراه با ویژگی های آبگریزی بی عیب و نقص ساخته شده اند.

مرحله1
پولیش زبر
پـولـیـش هـای ســایـش مـنـزرنا عـلائـم و خراشیدگی های عمیـق و آثـار اسـپـری را به صورت کامل، مطمئن و سریع از بیـن می برد، همـچنـین برای استفاده پس از سنباده زنی عمی ایده آل هستند.

مرحله2
پولیش متوسط
پولیش های مـتوسـط منـزرنا برای حـذف علائم و خراشیدگی های متوسط ساخته شده است.پـولیـش های سایـنده ملایـم بـرای بـدنـه بـدون خـراش با درخـشـنـدگی استثنائی.

مرحله3
پولیش نهایی
پولیش های مرحله نهایی منزرنا برای از بین بردن خراشیدگی و لکه های سطحی بسیار مناسب هستند.پوشش نهایی بدون هولوگرام با درخشندگی منحصر بفرد حتی بر روی خودروهای تیره ایجاد می شود.

4 مرحله برای رسیدن به نتایج درخشان

کار سیستماتیک تضمین شده

​FINAL FINISH

3000

محصولات استاندارد

​HAVY CUT COMPOUND

1000

MEDIUM CUT POLISH

2000

​POWER LOCK

ULTIMATE PROTECTION

Carnauba Protection

LIQUID

MEDIUM CUT POLISH

2400

MEDIUM CUT POLISH

2500

3500

SUPER FINISH

​SUPER FINISH PLUS

3800

محصولات جایگزین

​Protection

SEALING WAX

​HAVY CUT COMPOUND

1100

​Protection

CERAMIC SPRAY SEALENT

​2in1

POWER PROTECT ULTRA

300

HEAVY CUT COMPOUND

GREEN LINE

/

300

HEAVY CUT COMPOUND

​3in1

ONE-STEP POLISH

​​SPEED COMPOUND AND FINISH

CUT FORCE PRO

HEAVY CUT COMPOUND

/

HEAVY CUT COMPOUND

400

400

GREEN LINE

محصولات ویژه

خط و خش های سطح خود را به طور موثر از بین ببرید
منزرنا طیف گسترده ای از پولیش های خودرو را ارائه می دهد که با دقت برای مطابقت با استانداردهای فرآیند صنعتی ساخته شده اند. مجموعه ما شامل محصولات موثری برای آماده سازی سطح، پولیش های لایه بردار، پوشش های نهایی برای دستیابی به سطوحی بدون هولوگرام و درخشندگی آینه ای و آبگریزکننده هایی با دوام بالا است. تکمیل کننده این مجموعه، یک برنامه جانبی منسجم است. منزرنا با بهره گیری ازتکنولوژی های پیشرفته پولیش و محصولات نوآورانه تک مرحله ای که فرآیندها را ساده می کند، نتایج سریع و فوق العاده ای را تضمین می کند. پولیش‌های خودروی ما با اجتناب از سیلیکون‌ و پرکننده‌ ها، نتایج مطمئن و ماندگاری را برای اجرای پولیش ارائه می ‌کنند

سبد خرید