ترکیب بی نقص برای رسیدن به نتایج بسیار درخشان
لوازم جانبی پولیش
ابزارهای اورجینال پولیش منزرنا بیشترین رسیدگی را به سطح شما انجام می دهند. پدها با درجه سختی های متفاوت برای استفاده همراه با محصولات متنوعی از پولیش های ماشین و قایق منزرنا طراحی شده اند. مطمئن باشید که لوازم جانبی پولیش منزرنا از پدهای اسفنجی گرفته تا وول پد، صفحه پلیتف دستمال مایکروفایبر همگی با همان کیفیت مورد انتظار از منزرنا ارائه می شوند. برای مثال می توان از آنها برای ایجاد درخشندگی بی نقص اگزوزها، شبکه های رادیاتور و رینگ های اسپرت بهره برد.

اسفنج ها و پدهای پولیش برای استفاده با ترکیبات پولیش منزرنا بهینه سازی شده اند.
پدهای پولیش فومی
پدهای باکیفیت منزرنا برای مرحله پولیش مربوط به خود بهینه شده اند و طبق برنامه پولیش منزرنا مورد استفاده قرار می گیرند. آنها از اثر پولیش های کیفیت بالای خودروی منزرنا پشتیبانی نموده و نتایج سریع و قابل اعتمادی را ارائه می دهند. پدهای پولیش منزرنا در سایزبندی با درجه سختی های مختلف به بازار ارائه می شوند.

حذف سریع خط و خش ها با وول پدهای کیفیت بالا
پدهای پشمی(پوست بره)
پدهای پشمی (پوست بره) منزرنا در ترکیب با پولیش های زبر منزرنا، لایه برداری قوی بی نظیری ارائه می دهند. پدهای پوست بره کیفیت بالا در سایزبندی متنوعی قابل تهیه هستند. ما پدهای پوست بره را هم برای دستگاه پولیش روتاری و هم دستگاه پولیش اوربیتال ارائه می دهیم.

سازگاری بین ابزارهای پولیش، پد پولیش، ترکیبات پولیش و دستگاه پولیش
ابزار های پولیش و دیگر لوازم جانبی
صفحه پلیت های کیفیت بالای منزرنا در 3 سایز مطابق با پدهای پولیش درجه 1 منزرنا قابل تهیه هستند. علاوه براین منزرنا دستمال های مایکروفایبر کیفیت بالایی را نیز ارائه می دهد. پولیش های باکیفیت را با استفاده از پدهای کاربردی اجرای پولیش منزرنا می تواند به صورت دستی اجرا کنید. با (آداپتور) تبدیل کننده پولیش هر کسی می تواند از دستگاه دریل به منظور پولیش ماشین استفاده کند.

لوازم جانبی پولیش برای نتایج فوق العاده درخشان​​​​​​​
شما از دستگاه پولیش روتاری و اوربیتال استفاده می کنید یا از یک دریل؟ یا به صورت دستی پولیش خود را انجام می دهید؟ و آیا شما به دنبال لوازم جانبی مخصوص پولیش هستید؟ مجموعه کامل لوازم جانبی پولیش ما شامل پدهای پولیش فومی پدهای پوست بره، صفحه پلیت ها، دستمال های مایکروفایبر و دیگر لوازم جانبی پولیش است. با حفظ شعار "همه چیز از یک منبع" شما می توانید لوازم جانبی نظافت و سنباده کاری را نیز در مجموعه محصولات ما بیابید.​​​​​​​

سبد خرید