ترکیبات پولیش وسایل نقلیه دریایی ویژه ژل کوت

خودتان تاثیر پولیش های حرفه ای برای تمام سطوح ژل کوت مشاهده کنید. ترکیبات پولیش وسایل نقلیه دریایی منزرنا، ارزش قایق شما را حفظ کرده و از آن محافظت می نماید.

انتخاب مناسب برای نهایت لایه برداری!​​​​​​​

پولیش برای بدنه قایق و اصلاح رنگ

پولیش قایق پاورکات 200 در سطحی جدید، بدنه قایق را پولیش داده و آن را اصلاح می کند. به لطف لایه برداری بالا، مصرف کم و تولید آلودگی اندک، اجرایی موثر با نتایج عالی را امکانپذیر ساخته است

ترکیبات پولیش وسایل نقلیه دریایی برای سطوح ژل کوت​​​​​​​

ترکیبات پولیش برای مراقبت و دیتیلینگ قایق​​​​​​​

منزرنا پولیش های حرفه ای قایق را برای انواع ژل کوت ها ارائه می دهد. به منظور ایجاد براقیت عمیق و سطوحی بی نقص، ترکیبات پولیش وسایل نقلیه دریایی به صورت مطمئنی خط و خش ها، زردی، نقاط کدر و علائم سنباده را از بین می برند. مزایای شما: فرآیندهای اجرای پولیش عالی برای کار موثر با کمترین مصرف مواد اولیه و زمان.

نگاه کلی به محصولات

پولیش تک مرحله ای

پولیش براق کننده ​​​​​​​

محافظت کننده درجه 1

تخصص در وسایل نقلیه دریایی​​​​​​​

ترکیبات نوآوری شده قایق برای صنایع قایقی و کاربران جزء​​​​​​​

کاربران حرفه ای با ترکیبات پولیش قایق منزرنا، می توانند به صورت سیستماتیک و اقتصادی کار کنند. منزرنا با جدیدترین تکنولوژی های اجرای پولیش، از سازندگان قایق، کارخانه های کشتی سازی، مراکز بازسازی قایق، مراکز خدمات و تعمیرات و مشتریان جزء آگاه حمایت می کند. منزرنا به واسطه ترکیبات پولیش قایق که به طور ویژه برای ژل کوت ها طراحی شده اند، کاربر را به سرعت و با اطمینان در فرآیند اجرای پولیش راهنمایی می کند. که باعث صرفه جویی در هزینه و وقت گرانبهایتان می شود.

پولیش قایق و لوازم جانبی
خواه قایق تفریحی باشد یا تجاری، مراقبت منظم از آن یک امر مسلم است. منزرنا با تولید پولیش هایی برای شرکت های کشتی سازی، سازندگان، شرکت های کرایه دهنده، دیتیلینگ کاران، علاقمندان و فروشگاه های اصلاح رنگ قایق، برند محبوب بین تمام حرفه ای های قایق است. منزرنا ترکیب پولیش قایق مناسب برای تمام کاربردها و تمام ژل کت ها در هر شرایطی ارائه می دهد. ژل کوت چه تیره باشد یا روشن، منزرنا ترکیب پولیش مناسب برای رسیدن نتایج درخشان را دارد.

سبد خرید