پولیش های خودرو برای مشتریان خصوصی
محصولات مراقبت از خودروی منزرنا، به صورت اقتصادی و ایمن از خودروی شما محافظت و مراقبت نموده و ارزش آن را حفظ می کنند. ما بهترین ترکیبات پولیش را برای کلرکت خودرو ارائه می دهیم. پولیش مرحله آخر فوق العاده براق ما با ماندگاری طولانی مدت، فاقد هر گونه پرکننده و سیلیکون است. فرآیندهای متنوع و منظم پولیشکاری، امکان اجرای موثر و ایمن را برای شما فراهم می سازند. خمیرهای پولیش و محصولات دیتیلینگ خودروی ما متناسب با نیازهای مشتریان خصوصی، صنعت و تجارت طراحی شده اند. جدیدترین تکنولوژی های پولیشکاری تضمین می کند که مواد اولیه به صورت کاملا اقتصادی به مصرف می رسند. پولیش های حرفه ای منزرنا، شما را به نتایجی سریع و بی نقص می رسانند.

پولیش‌های زبر منزرنا
قدرت لایه برداری بالا

پس از زدن سنباده زبر، با خمیرهای پولیش خودرو با کارایی بالای منزرنا در بخش لایه برداری، به نتایج پولیش بهینه دست یابید. خط و خش ها، شره رنگ و علائم شدید ساییدگی را به سرعت، با اطمینان و کامل از بین ببرید.

پولیش‌های نیمه زبر منزرنا
قدرت لایه برداری متوسط
​​​​​​​
پولیش‌های خودرو با لایه برداری متوسط منزرنا را انتخاب کنید، بهترین راه‌حل برای رفع خط و خش های متوسط و علائم ساییدگی. به سطحی بی‌عیب و نقص با براقیت بالا دست یابید، ایده‌آل برای پوشش‌های ضعیف خودرو.

پولیش‌های براق منزرنا
پولیش نرم
​​​​​​​
پولیش های نرم مزرنا راه‌حل‌های بی‌عیب و نقصی برای پولیش خودرو جهت بر طرف کردن خراش‌های جزئی، هولوگرام  و کدری رنگ ارائه می‌دهند. سطحی بی‌عیب و نقص و بدون هولوگرام با براقیتی منحصر به فرد به دست آورید، شبیه به خودرو نو - حتی روی رنگ های مشکی.

محصولات واکس منزرنا
محافظت​​​​​​​

واکس های منزرنا محافظت طولانی مدت در برابر عوامل محیطی ارائه می‌دهند. سطحی محافظت‌شده و به طور قابل توجهی نرم‌تر با براقیتی خیره کننده را تجربه کنید. این واکس ها محافظت بهینه در برابر کثیفی و ایجاد آبگریزی را تضمین می‌کنند.

پولیش های حرفه ای خودرو برای نتایج خارق العاده
کارشناسان خودرو به دنبال راه حل های متنوعی برای کلرکت های خودرو هستند تا به آسیب هایی از قبیل خط و خش ها، اسپری بیش از حد، رگه ها، تار شدگی ها و هولوگرام ها رسیدگی کند. پولیش های نامبر وان منزرنا، اصلاح بی نقصی را ارائه می دهند. پولیش های ما بخاطر نتایج عالی، استفاده موثر از مواد اولیه و فرآیندهای ساده ای که ارائه می کنند، بهترین هستند. علاوه بر این، ما پرکننده و سیلیکون ها را از تمام محصولاتمان حذف کرده ایم تا شما را از نتایج بی نقص در پولیشکاری مطمون سازیم. همچنین به صورت مداوم و پیوسته در حال نوآوری و گسترش فرمول های جدیدی برای ترکیبات پولیش خودرو هستیم تا نیازهای جدید را برآورده کنیم.​​​​​​​

سبد خرید